Nog 5 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van tinab - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van tinab - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen

Blijf op de hoogte en volg tinab

11 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Nog 5 dagen en dan is het al zover. Dan stap ik op het vliegtuig naar Suriname om daar ook gelijk een half jaar te blijven. Ik heb er super veel zin en ben nu nog druk bezig om de laatste dingen te regelen. twee weken geleden heb ik samen met Jarno mijn tijdelijk visum opgehaald in Amsterdam en als ik in Suriname ben kan ik de rest regelen voor mijn verblijfsvergunning. Ook heb ik een kamer gehuurd vlakbij het centrum met airco en een eigen badkamer. Ik heb al foto's gezien van mijn kamer en het is best luxe vergeleken met Ghana. Hier ben ik in 2012 geweest om vrijwilligerswerk te doen. Lydia heeft mij geholpen met het vinden van een kamer en een stageplek. Zij is ook met de hanzehogeschool voor stage naar Suriname gegaan, maar heeft na het behalen van haar diploma besloten om daar te gaan wonen. Als ik geland ben in Suriname haalt Lydia mij ook op van het vliegveld en brengt ze mij naar mijn kamer. Ook helpt zij mij met de dingen die ik voor school moet doen en houd ze een beetje toezicht op mijn functioneren bij mijn stage. Ik ga stage lopen bij stichting Claudia A. Dit is een weeshuis met 41 kinderen tot ongeveer 15 jaar. Sommigen van hen zijn ook besmet met aids of hiv en ik ga daar helpen als sociaal pedagogisch hulpverlener. Ik kijk er naar uit om alle kinderen en begeleiders te leren kennen en zelf aan het werk te gaan. Ik hoop dat ik iets kan bijdragen :D

  • 18 Februari 2015 - 21:27

    Tinab :

    wat leuk dat je dit gaat veel plezier uit een koud maar zonnig nederland
    groetjes johan mam en pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Suriname 2015

-

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2015

Mo syi

27 Juni 2015

prinses, aap, dwergen en nog veel meer.

14 Juni 2015

Money money :s :)

29 Mei 2015

De tijd vliegt voorbij!

10 Mei 2015

Uwekio
tinab

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 15223

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Suriname 2015

Landen bezocht: